Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa

Ostin lahjakortin verkkokaupasta, mutta en saanut sitä sähköpostiini. Mitä teen? 

Ensimmäiseksi kannattaa tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio, ja varmistaa ettei lahjakortin sisältävä sähköpostiviesti mennyt sinne. 

Jos lahjakorttia ei näy roskapostikansiossa, voit lähettää lahjakortin uudelleen sähköpostiisi tilausvahvistussivulta (sivu, jonka näkyy heti tilauksen onnistumisen jälkeen) "Lähetä lahjakortti uudelleen" -painikkeesta. 

Jos suljit jo tilausvahvistussivun selaimessa, saat sen uudelleen auki tilausvahvistussähköpostissa olevasta "Näytä tilauksesi" -painikkeesta. 

Jos nämä keinot eivät auta, tai et ole saanut tilausvahvistussähköpostia, voit ottaa yhteyttä puhelimitse 040 560 2256 tai sähköpostitse tuomo@hyvinvointivehvilainen.fi (etenkin työajan ulkopuolella).